poniedziałek, 14 maja 2012


W końcu się zebrałam, żeby coś tu napisać. Ogółem to zauważyłam, że ostatnio robię coraz więcej błędów ortograficznych. Chyba olałam trochę książki. Dlatego niedawno nastąpił przełom, zaraz po tym jak w kościele wpatrywałam się w słowa "świerzy chleb" i nie mogłam pojąć co mi tam przeszkadza. Właśnie wtedy zrozumiałam, że pora na wizytę w bibliotece. A właśnie czy wy też często mylicie księgarnie z biblioteką? Ale zbaczam z tematu...tak więc wypożyczyłam "Miłość w czasach zarazy" wiem, banał ale "Sto lat samotności" nie było. A właśnie, moja miłość do Gabriela Garcíi Márqueza zaczęła się od Cuksowej. Zapraszam na jej bloga TU. Tak czy owak, książka czeka na przeczytanie. A tymczasem, nie mam co robić, obejrzałam już film, odrobiłam wszystkie lekcje, nawet z własnej nie przymuszonej woli zrobiłam o kilka zadań więcej. Dlaczego raz jest tak, że nie mam czasu na nic, a zaraz potem wszystko wali się na głowę i nie mam nawet kiedy pomyśleć o rzeczach przyjemnych? Co do moich planów na przyszłość, zamierzam ćwiczyć do maratonu. Zajmie mi to mniej więcej rok i dam radę dobiec do mety. Chyba. Tak czy owak, muszę zacząć biegać bo jak narazie to tylko mi się śni, że to robię. Dobra idę już. Mam nadzieję, że moi stali czytelnicy nadal są ze mną i nadal tu wchodzą. Wiedzcie, że pomimo iż czasem was zaniedbuje, myślę o was caaały czas. Tak więc, bywajcie do następnego posta :)

7 komentarzy:

  1. Jeżeli błędy ortograficzne nakłaniają do czytania to chyba ja też zacznę je robić :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo! Dzis teatr a jutro biblioteka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieee... Julke żyje!

    A czytelnicy są. Polecam Harry'ego Potter'a. Łogromne tomiszcza, ale czyta się
    błyskawicznie, także dobre do wdrażania się do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. yeeeee ^^ jestem na foci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=o5-8N3zUwGU&feature=g-vrec

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam książki, teraz też mogę zacząć je czytać < 3 mam czas! :)
    daj znać jak ci się czyta "Miłość w czasach zarazy", może też pożyczę.
    pozdrawia Cię twoja stała czytelniczka, mam nadzieję, że będziesz dodawać częściej notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś polecić mi jakieś fajne książki? które ostatnio czytałaś??

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)