niedziela, 15 kwietnia 2012


Chyba dojrzałam już do tego, więc myślę tak sobie, że czas stworzyć portfolio. Matko, jak pomyślę o całej masie zdjęć, będzie ich ponad 15 tys. Ale w sumie będę miała okazję je w końcu tak dobrze policzyć. Zacznę chyba w następnym tygodniu. Pewnie z tej całej sterty wybiorę 20 dobrych. I to by było na tyle. Teraz tylko szukam jakiegoś taniego a najlepiej darmowego portalu gdzie mogłabym się osiedlić :) Chyba że w maju będę miała za dużo wolnego czasu, wtedy zaprzyjaźnię się z html :) Ach nie mogę się doczekać. Czy ktoś z osób z mojego najbliższego otoczenia umie zrobić porządną stronę internetową? Błagam, piszcie, że tak! Za oknem deszcz, więc idę kupić sobie szminkę. Tak Pati, czerwoną :)

tych zdjęć by nie było gdyby nie N i P które pomogły mi przełamać moją nieśmiałość :)

2 komentarze:

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)