sobota, 17 listopada 2012


I znowu się pogubiłam. Motyw mgły za oknem idealnie wpasowuje się w mój nastrój. Nie sądziłam, że to napiszę, albo w ogóle przez myśl mi przejdzie, ale znalazłam spokój w codziennych obowiązkach. W sumie wygląda to tak, że żyję sobie z dnia na dzień, wciąż odsuwam od siebie to co będzie jutro. Ale już niedługo. Jak to zawsze bywa, kolejny raz roztrzaskam się na swoich nieprzemyślanych decyzjach. I znowu będę wolna. Stracić to wszystko by znów być całkowicie sobą, z czystą kartą, z odzyskaną duszą. Chyba warto. Wracając do prozaicznych spraw, moje wyniki z matur są wciąż na tym samym poziomie i ani drgną. Pocieszam się tylko myślą, że te próbne są trudniejsze od tych już właściwych. Przynajmniej tak mi mówią. Uwielbiam po prostu kiedy dostaję arkusz do ręki, czytam i czytam i czytam, i kolejne zadanie, kolejne i naprawdę nie wiem które gorsze. Po czym dowiaduje się, że połowa z tych zadań to zadania z olimpiady. Świetnie. A i no jak bym śmiała zapomnieć, 60% zadań to albo materiał którego jeszcze nie przerabiałam albo materiał którego nie zdążyłam powtórzyć. Uwielbiam to. Mam nadzieję, że wy macie w swoim życiu o wiele łatwiej :)

7 komentarzy:

  1. ani trochę niestety - umieram nad arkuszami z rozszerzonej historii :( i nie mam siły, żeby zmotywować się do powtórek - to najgorsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Matura to idiotyzm. Zamiast walnąć egzaminy wstępne na studia, musimy się męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toooooooomasiewicz19 listopada 2012 18:21

    I tak dochodząc do mojego trzeciego komentarza w dniu dzisiejszym, to nasuwa mi się taka refleksyjna myśl przewodnia, że jak nie masz weny na pisanie to bez-notkowo wstawiaj tylko zdjęcia! Ja muszę mieć styczność z rzeczami ładnymi, artystycznymi czy też kreatywnymi (tu na myśli między innymi Twoje zdjęcia) inaczej pogrążę się w jesienno-zimowej szarej depresji. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Do roboty Natalia! Pamiętaj, ten durny świat należy do nas, a z Twoimi zdjęciami jest piękniejszy:-)
    Mały ptak w wielkim ptaku pogody;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia robisz :)
    wreszcie wyjdzie słońce ,nie warto się załamywać :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)