czwartek, 22 grudnia 2011

.


Tak to chyba jest, że czujesz się samotny w tłumie ludzi. Słucham pop-u z lat 90 i jest mi z tym dobrze. Szczerze pisząc mam już dość. Kolejny rok pustych nadziei i niespełnionych scenariuszy. Marzenie o rzeczach niemożliwych było najgłupszą rzeczą jaką wymyśliłam. Koniec z tym. W takie dni jak ten wyraźnie widzę swoją jedną z wielu przyszłości. Zapracowana, samotna, wredna i chuda ubrana w markowy żakiet i pokrzykująca na wszystkich podwładnych. Ale to tylko dziś. Wczoraj byłam pilotem i szybowałam w przestworzach. Chociaż i tak najbardziej chciałabym być wiatrem. Myślę, że sprawdziłabym się w tej roli. Wracając do spraw przyziemnych, chwaląc się obwieszczam wszem i wobec iż upiekłam dziś dwa ciasta i zapakowałam masę prezentów. Ponadto złożyłam życzenia świąteczne 33 osobom, opłatkiem przełamałam się około 30 razy. 5 razy pomyślałam : co ja tu robię, raz zachciało mi się płakać, dwa razy przeklęłam pod nosem, 4 razy poczułam się niezręcznie i przesłuchałam piosenkę Robbiego W. "Supreme" ze 6 razy. Liczbowo i całkiem znośnie. Zdjęcia są z jesieni. Tak wtedy trawa była jeszcze zielona.


10 komentarzy:

  1. Nie znoszę tych klasowych życzeń. łamanie opłatkiem i nieszczere życzenia od osób, które na co dzień obrabiają ci dupę... Zapragnęłam zielonej trawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje życzenia klasowe były przemegakochane : >>> uwielbiam tych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 zdjęcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, jakoś tak samotnie. mam dziś bardzo płaczliwy dzień, miało być pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytać Twoje rozmyślania.... a do tego te magiczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i jestem nim zachwycona! Urzekły mnie piękne fotografie i Twoje słowa. Podoba mi się ta oliwkowa zieleń po bokach Twojego bloga jak nazywa się ona? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiatr... Fajna fucha. Jak znajdziesz pracodawcę, to daj znać, chętnie się zatrudnię. Pofruwamy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz też trawa jest zielona, ale tak jakby mniej :)
    I przestań wrzucać te piosenki z lat 90-00', dość już mam klikania lubię to i zachwycania się starymi, dobrymi czasami.
    Jeszcze raz wesołych <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze trochę i będzie wiosna
    A trawka będzie wysoko rosła

    Zapraszam do siebie, niestety na swoim koncie nie mam takiej ilości życzeń
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)