piątek, 26 sierpnia 2011

upalnie


Roztapiam się jak masło na rozgrzanej patelni.

7 komentarzy:

  1. Czy mam zamiar je przeczytać? Jeśli mam być szczera to te książki na zdjęciach to mała część spośród 50 książek, które mam ;D Tak wiem to uzależnienie i to silne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo się rozpływam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uroki lata;p
    noogi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jej jej fajnie że tak często dodajesz posty, uwielbiam Twoje zdjęcia, ale mam ooooogromną prośbę - wstawiaj ich więcej! :D co z tego, że tak często piszesz, skoro zamieszczasz tylko jedno zdjęcie... to już chyba lepiej rzadziej, a więcej :p (najlepiej oczywiście i często, i dużo zdjęć)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym się napiła takiego soczku ze świeżo wyciskanych pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)