poniedziałek, 24 maja 2010

lustrzanka analogowa



W ostatnim czasie bardzo zaniedbałam Was, mojego bloga jak i samą siebie. Codzienie chodziłam w dżinsach, zwykłym ti-szercie i rozciągniętym swetrze. Może i nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt iż powoli stawało się to moim nawykiem. Co prawda, tęsknie spoglądałam w stronę uroczych sukienek i spódniczek, ale mimo to wciąż kurczowo trzymałam się wytartych i znoszonych spodni. Na szczęście przyszedł ten dzień, w którym pomimo nie sprzyjającej pogodzie, ubrałam się w sukienkę. Żeby nie było tak cudownie dodam, że wykonana jest z dżinsu. No cóż, z niektórych nawyków czasem trudno jest wyjść.



O sukience dżinsowej z pewnością będzie tu jeszcze mowa, a póki co prezentuje Wam zdjęcia wykonane lustrzanką analogową. Wszystkie autorstwa Roksany. Moim zdaniem są genialne. Sceneria i strój idealnie się uzupełniają. Swetrzysko z muchą już znacie. Do tego tylko beret z Paryża od Patrycji.



Postaram się zaciągnąć w najbliższym czasie Roksanę na jakąś kolejną sesję. Narazie jednak pracuję nad filmem parodiującym musical HSM. Wraz z Patrycją uwiecznimy wszystkie żenujące i najgorsze momenty serii, a potem prawdopodobnie przedstawimy je światu. Odrazu piszę, że nie mam nic do tego filmu. Po prostu bardzo bawi mnie fakt, że chodząc samotnie po plaży czy szkole i śpiewając jakąś tam piosenkę, nie wiadomo skąd wyskakuje setka ludzi i śpiewa, a do tego tańczy wspólny układ. Tak zupełnie spontanicznie.


29 komentarzy:

  1. mówiąc kolokwialnie - klimat oldskulowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia jak sprzed 20 lat, świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia robi ta lustrzanka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat zdjęć fantastyczny:) Analogiem można zdziałać cuda,a Ty faktycznie bardzo parysko, eterycznie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze, oldskulowe zdjęcia :) do twarzy Ci w berecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj. tak.
    prześwietne zdjęcia !
    ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, beret uzupełnia całość:D

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooooo zatkało mnie... magiczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 zdjęcie jest genialne^^
    Wyszłyście fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia fanstastyczne! :DD
    Parodia HSM to jest to! Czekam xd

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia!!! jak stare pocztówki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz genialnego bloga i strasznie podobają mi się zdjęcia - pogratuluj koleżance talentu!
    Poza tym masz świetne swetry/bluzy czy to jest :D
    I wiesz, każdy ma taki okres, że wytarte spodnie i luźniejsze ubrania są twoim największym przyjacielem ;)


    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmm, wspaniałe zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  14. no trudno :) , proszę tylko o komentarz w portalu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci w berecie, a drugie zdjęcie to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjecia z analogow od zawsze mi sie podobały, ale 7 zdj jest przepiekne

    przez ten beret wygladasz jak artysta z montmarte:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia, mają swój klimat i oczywiście ślicznie wyglądasz, jak zawsze zresztą =) jednak nie ma co najlepszy jest zwykły analog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. te zdjęcia są niesamowite! Genialny klimat... w ogóle świetnie wyglądasz.
    Często z tych analogów wychodzą jakieś zamydlone zdjęcia, nie zawsze mi się podobają, ale te są świetne.

    No i powodzenia w pracy nad filmem ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są cudowne ;D
    podoba mi sie twoj berecik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie PIĘKNE zdjęcia! Mógłby nam ktoś takie zrobić...:) Będziemy tu częściej zagladać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie zdjęcia, te w berecie z rzepakiem szczególnie urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  22. musze ci powiedzieć że jestes śliczna ale twoja koleżanak ma nieziemską urodę! :p ;D szkoda że jej zdjęć jest tak mało. proszę o więcej! ;P
    A twój blog jest świetny bo jesteś moją najlepszą przyjaciółką, bez której moje życie było by puste!! ;*******

    OdpowiedzUsuń
  23. oj jak już czytałam pierwsze zdanie wiedziałam, że to TY! :) moja przyjaciółko, najlepsza bez której moje życie byłoby szare i nudne :) i nie martw się zdjęć nieziemskiej P. pojawi się więcej :) po sobocie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te zdjęcia z lustrzanki analogowej są prze cu dow ne. sama mam zenita, ale muszę jeszcze trochę z nim popracować, żeby robić dobre zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)